måndag, augusti 29, 2016

5 SAKER JAG STÖR MIG PÅ..... IDAG!!

1.
När man duschar och har tvättmaskin igång samtidigt och det kommer kalla "skurar". Burr så kallt det blir oväntat. 

2.
Som idag när det spöregnar ute och har gjort hela dagen och man har parabol och det blir störningar pga regnet. "Ingen signal" mestadels av tiden och när det blir bild så hackar det bara. 

3.
När man inte har något hemma, t ex något till en maträtt. Då är man alltid sugen på det men när man väl har det hemma eller har massa olika saker hemma och har massa alternativ då är man inte sugen på det alls. 

4.
Idag då det regnat hela dagen, då är jag supersugen på att dra iväg ut och göra något. Grilla vid en sjö, ta en skogspromenad eller något. Men när solen skiner eller det är bra väder , då är man alltid seg och vill ligga hemma. Hatar att vara rastlös.

5.
Direkt när jag sitter vid stationära datorn kommer Peavey, min ena katt och går runt framför dataskrämen, drar sig mot min hand och lägger sig på tagentbordet. Precis varje gång! 

Inga kommentarer: