söndag, augusti 21, 2016

ULLARED 17-19 Augusti

Hej allesammans! Det har blivit glest med inlägg på senaste men nu är jag tillbaka och har tänkt mig så många inlägg som möjligt, minst 3 i veckan varav en av dom ska vara recept på mat eller bakning. Tänkte iallafall berätta att i tisdags drog jag och Malin till Ullared och sov i stuga i två nätter och gick på Gekås hela dagarna och shoppade hela bilen full. Som vanligt hände massa roligt som det alltid gör när vi drar iväg till Ullared. Är supernöjd över resan och komma iväg hemifrån och få göra något som man älskar, shoppa på Gekås. hehe!

Annars har inget speciellt hänt den senaste tiden, har vart lite mycket med lite olika saker men det kommer bli bättre nu och jag kommer ha mer tid att ägna åt mig själv, fortsätta arbeta med mig själv och mina ångestproblem och lägga ner tid på saker jag tycker om att göra. Hösten börjar närma sig och kören drar igång så ska bli mysigt att få spendera några timmar i veckan och sjunga med alla fina människor i kyrkan.

Nu tar vi nya tag inför hösten och sätter punkt på det som varit, iallafall jag. För nu tänker jag börja leva! Bjuder på lite blandande bilder ifrån Ullareds-resan här under.








Inga kommentarer: