lördag, juli 16, 2016

HAPPY BIRTHDAY TO ME..

Idag blev man 27 år gammal och denna dag hittils har varit sååå bra. Klockan tolv inatt sjöng mina fina älsklingspojkar åt mig på skype åt mig och idag blev det tacos till lunch hos föräldrarna där både syster och bror med familj kom. Ni vet att födelsedagsbarnet får alltid bestämma mat, hehe..

Vi har precis fikat och ätit jordgubbstårta, varit ute och lekt massa och plockat smultron. Jag fick en jättefin popcornmaskin, en liten som spottar ut popcornen direkt i en skål så det ska ni få va med och testa med mig så håll er uppdaterade så kommer en video innan kort. Fick även ett kors på en silverkedja och på där satt min fyrklöver och hjärta som jag fått när jag var liten, sååå fint så äntligen kan jag ha ett halsband och ha på mig jämt.

Får se vad som händer senare idag, är cruising i Hofors så blir kanske att kolla på den om regnet håller sig borta, är varmt men mulet och solen kommer och går. Hoppas alla har en bra dag, för det har jag. 


Inga kommentarer: