torsdag, juni 09, 2016

Life update..

Hello sunshines! Jag vet att jag har varit sååå dålig på att uppdatera här men mina dagar har varit fullspäckade med saker och det har varit bra väder så man har varit iväg mycket på saker och hängt ute. Men nu ska jag försöka bli bättre, har en del att dela med mig av till er, nya sminkprodukter m.m 

Tänkte bjuda på liten blandade bilder, några ifrån när jag och mina föräldrar och brorsdotter åkte till min syster och hennes familjs sommarstuga och fikade i solen och nu när jag fått upp mina saker på väggarna i mitt nya vardagsrum. Lite blandade instagram bilder, ni som inte följer mig där så heter jag Sandrakorscheck och jag har även börjat med Periscope under namnet Sandylower för er som vill se livsändningar. 

Hoppas ni har det bra, nu ska jag sätta mig och skriva på min bok. Har haft skrivkramp i över en månad på den nu så ligger efter i min tidsplanering för den. 



Inga kommentarer: