fredag, juni 24, 2016

EAT HEALTHY , THINK BETTER

Denna vecka har jag ändrat mina matvanor helt och är så taggad på en förändring och detta vill jag dela med mig till er alla så jag funderar på att två gånger i veckan kommer jag dela med mig av antingen recept på en maträtt eller "What I eat in a day".

Jag har sedan i tisdags räknat kalorier, protein m.m och det som varit mest svårt är att få i sig 5 mål om dagen. Vanligtvis har jag ätit 1-3 gånger om dagen, kanske ett lagat mål sen bara en macka eller så men nu blir det frukost, lunch, mellanmål, middag och mellanmål och 1,5 liter vatten om dagen. Annars har jag druckit 1,5 liter vatten om året nästan men mer om det i ett annat inlägg.

Detta kommer jag skriva om också för att hjälpa mig själv lite och kunna se tillbaka. Nu kör vi!


EA

Inga kommentarer: