måndag, juni 27, 2016

ÅLAND - 27 juni 2016

Godkväll allesammans! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en lika bra dag som jag haft. I morse ringde klockan 04.00 för det var dags att fixa sig och börja bege sig ner mot Stockholm med mamma, pappa och brorsan för att ta färjan över till Åland för att spendera en heldag där. 

Vart sol hela dagen och vi gick på stan i Mariehamn först och jag köpte nya örhängen på Ele kele som är min favoritbutik på Åland. Dom har såååå mycket piercingsmycken och andra smycken, och vi har vart där varje gång vi besöker Åland så man har lärt känna italienarna som äger det och nu hade dom öppnat en italiensk pastarestaurang där intill så vi var förbi och hejade på resten av familjen där. 

Efter stan vart det Sparhallen, Kantarellen för att handla finsk mat och sprang även i klädaffären och älskar deras nyöppnade galleria dit vi brukar åka för H&M är sååå stort och större utbud är hemma där jag bor, dock hittade jag inget som jag var i behov av. 

Det är så härligt att åka iväg en heldag till Åland, det brukar bli flera gånger om året.  Ta första färjan dit och åka runt med bilen och ta sista färjan hem. Så i skrivande stund sitter jag och kollar på solen som är påväg ner och är tacksam över denna dag. 

Tänkte bjuda på bilder från dagen. Satt ihop i kollage för att det inte skulle bli så långt inlägg. Lägg märke till Pepsi Max Cheery! Jag är pepsi Max lover som många av er vet så tänk er denna goding. 





Inga kommentarer: