onsdag, november 14, 2012

TIDNINGEN

Hej! Jag har så fullt upp med allt så jag knappt hinner andas och ha någon fritid. Det längsta jag kunde sträcka mig på att göra något med ett par vänner var att se sista Twilight filmen som gick inatt som nattbio i Falun. Så mellan 23,59-03,00 var det bio inatt.

Vi har fått hit 4 lärare från Tanzania till skolan som vi ska göra en hel del saker med, så det är fullt upp med planering och allt som hör där till. Jag vart intervjuad av arbetarbladet jag mailade till förra veckan angående vårt Tanzania projekt och idag finns jag med i tidningen.

http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.5290118-vasterberg-fortsatter-utbytet-med-tanzania

Ville bara ge er en liten uppdatering att jag lever för det är snudd på att jag inte gör det då jag knappt hinner med och andas. Men that´s life, kommer nog bli riktigt bra i slutändan detta! 


Inga kommentarer: