söndag, april 01, 2012

1 APRIL 2012

Hej! Var ett tag sedan jag skrev nu, men har gjort något varje dag så inte tänkt på att ens blogga. Förra veckan var jag i skolan och vi hade lilla OS, Bollnäs och Forsa Folkhögskolor kom och tävlade i massa olika grenar, men vi på Västerberg tog hem hela vinsten, gooood!

I helgen har jag spenderat mycket tid i Falun med folk, umgåtts med Emelie och så. Och idag har jag kört älsklingen till bussen så han är påväg till Sundsvall till en kompis, han kommer hem på Tisdag igen och då ska vi på Brynäs-match i Gävle. Vi vann precis över Färjestad med 3-0 bortamatch, så jävla skönt att slå det där jävla grislaget.

Nu ska jag dammsuga och torka golven så lägenheten är fin inför en ny vecka med nya utmaningen. Även några framtidsplaner som lär planeras. Men mer om det då jag vet hur det blir. Hörs senare med lite bilder kanske, ska nog fota lite.



Såhär har jag sett ut hela förra veckan , den som gissar rätt vad jag gjort
får en länk till sin blogg. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

ramlat_

Anonym sa...

Piersat dig?

Anonym sa...

tappat telefonen på näsan? :P /peter