torsdag, april 19, 2012

2012-04-19

Hallå! Blir ett sent inlägg detta.. Tänkte bara skriva lite medans plattången blir varm, lika bra att duscha nu och platta håret så man bara behöver dra snabbt i morgonbitti innan man åker till skolan. Jaaaaa, mitt hår är krulligt som fan och blir lockigt bara jag sover lite fast det är nyplattat.

Iallafall, tänkte åka till skolan idag men hade tid hos läkaren kl 11.00. Då blev jag skickad till Gävle akut för röntgen för dom misstänkte hjärnblödning efter min smäll med huvudet så jag fick hjärnskakning. Efter 5 timmar på akuten och röntgen fick jag åka hem glad att det inte var hjärnblödning. Träffat Emelie en stund nu på kvällen innan jag hämtade Joakim på jobbet, jag lockade hennes hår. Har bara tagit det lungt och ätit glass med världens bästa älskling nu under kvällen, duschade precis och ska platta håret sen sova.

Skola i morgon 8.40-15.50 sen blir det HOOOOCKEY, för Brynäs ska ta hem guldet i morgon. Ooooh jaa!!
Säger godnatt för mig och lovar er massa kort i morgon på nya håret och sånt.. På ååååterseende!

Inga kommentarer: