fredag, april 27, 2012

"Han la sig och vilade.."

Hej! Har inte skrivit på ett tag, Jag har haft fullt upp med skolan för tillfället och kommer ha det tills 1 Juni då jag slutar. Men jag lovar att försöka blogga mer.

Har iallafall ett gäng bilder jag ska ladda in på datorn som jag fotat på Mikaela. Kommer upp senare idag kanske.. Annars har det inte hänt så mycket, var till Valbo köpcentrum igår med Mikaela, Emelie och Hannah. Köpte mest saker till hemmet, sen ett par sommarskor och 2 par linnen. Jag och Joakim var även iväg till Falun i förrgår och storhandlade mat.

Ikväll blir det myskväll med min älskade, länge sedan nu vi bara var hemma och tog det lungt. Min fina älskling!


Denna BÄVER var på rymmen idag och skulle till centrum här i Hofors, men han valde att lägga sig och vila istället. Blev ett samtal till Polisen sen ett par timmar efter var den bortplockad ifrån vägen.

Inga kommentarer: