söndag, maj 24, 2015

The weekend!

Klockan slår snart 02.00 och det är Söndag. Min helg har varit helt okej, Fredagen spenderade jag kvällen hemma hos Micke och Max med Malin, Matte, Tessan och Marcus. Vi satt ute på altanen och hörde hur regnet öste ner medans vi myste med massa tända ljus och ett roligt spel. Vi skrattade så tårarna rann. 

Lördagen bestod av grillning hemma hos Malin med Sara och Emma. Var riktigt mysigt. Kollade på Eurovision Song Contest och satt så nervösa hela tiden och JAAAA, Sverige tog hem hela vinsten . Måns är så begåvad och fin också, mer om det i ett annat inlägg där ni ska få höra mina favoriter i år. Så roligt att det blir i Sverige nästa år, yeeaaaay!! 

Nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig och sova. Ska tvätta, städa och ta mig en promenad senare idag tänkte jag så hoppas vädret blir bra. 

I Fredags hos Micke och Max.





Inga kommentarer: