måndag, maj 04, 2015

SANDRA TESTAR - Lord & Berry - Crayon Lipstick Extra matt, Kiss

I månadens Glossybox fick jag med en läppstift i pennformat, den är verkligen lätt att applicera, mycket stark färg och är matt. Dock sitter den som FAN, den är nästan omöjlig att få bort, gjorde ett pussmärke på min hand och fick gnussa så jag nästan vart skinnflådd med tvål. Men med min sminkborttagning från Mary Kay så gick det bort lätt. Så gnussa inte som jag utan använd sminkborttagning. 

Men vill man ha ett täckade, matt läppstift som SITTER hela dagen och kvällen är detta läppstift perfekt, otrolig fin färg, tar inge plats i väskan heller. Läppstiftspennan jag har är i färgen KISS och dom kostar 189 kr. Jag ska köpa fler av dessa nu till sommaren i andra färger. 

Vill du också kika in på Glossybox och kanske beställa hem en box eller en Limited Edition Mors dag box så har ni länken här: http://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4



Inga kommentarer: