onsdag, november 24, 2010

MIN DAG

Åh gud vilken snöstorm det är ute fortfarande, snöat och yrt snö hela dagen. BLÄÄ!!

Efter kursen som för en gångs skull var riktigt rolig så åkte jag hem och hämtade mamma, så åkte vi till Falun för att handla på Citygross. Jävla väder att åka i kom vi på halvvägs då alla körde 60 på 110 vägen. Väl hemma började jag med Tacogratäng, och när jag skärde salladen var det EN LEVANDE MASK I DEN, en svart äcklig stor, sen massa maskbajs. Slängde den åt helvete efter nästan spytt 10 liter.. Till efterätt gjorde jag hallon & blåbärs paj med vaniljsås. Det var omtyckt av Micke, Malin och Max.. Roligt att få träffa Max också..

Nu har mitt sällskap åkt hem och jag ska ställa mig och diska, sen blir det dator och tv resten av kvällen (natten), lär ju inte kunna sova inatt .. Kanske blir en eller annan uppdatering här under kvällen/natten.. Om inte, ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer: