måndag, november 29, 2010

2010-11-29

Godkväll! Hoppas allt är bra med er där ute i kylan, vi i Hofors har ungefär minus 16 grader nu. Det är riktigt snuskigt kallt ute men finns ju ingenting vi kan göra åt det så det är bara försöka gilla läget. Inte sant?

Idag vaknade jag runt 11:00 tiden, så gick upp och städade som vanligt efter att Alice har lekt hela natten. Låg råttor och leksaker överallt och hon bär ju runt på sin mat så man blir ju inte förvånad när man hittar en hög med mjukmat i hallen eller ens egna sko i sängen, tror hon är mer som en hund är katt. 

Mamma hämtade mig runt 17:00 tiden, hängde med hem till dom en sväng och sen vart jag hemskjutsad. Min bil är helt igensnöad så ser inte fram emot Onsdag morgon då jag ska på kurs när jag lär gå ut MINST 1 timme före och skotta av bilen, den syns inte ens knappt, ser ut som en snöhög typ. Nu på kvällen kom GusstN hit en vända, snackade lite och vi drog till affären en vända. Nu sitter man och har dötråkigt som vanligt, är faktiskt trött så ska lägga mig i tid så jag kommer upp i tid för i morgon kommer Tobbe hit en vända, ska väl umgås lite, dricka kaffe och han ska hämta papper. 

Nu ska jag plocka undan lite här sen lägga mig och kolla om det är något bra på tvn. Godnatt!


En osminkad Sandra idag..

Inga kommentarer: