tisdag, mars 10, 2009

Tisdag!


Igår vart det ensam hemma 2 och 3 hos GusstN, mysigt som vanligt men läskigt för det var någon som tog mig på håret i köket. Berättade till Gusstn direkt hon sa att någon hade tagit henne på benet m.m dagen före. Undra va som spökar där..
Kunde inte somna när jag kom hem iallafall utan jag låg vaken till 05:00 i morse nästan. Och på grund av det sov jag över, skulle upp 07:00 men vaknade 08:00. Så snabb som jag var i morse har jag aldrig vart. Plattade håret, kletade på mascara, letade kläder och borstade tänderna på 10 minuter.
Åkte in till Sandviken och gjorde det jag skulle, sen vid 13:00 tiden kom bror Andrej och hämtade mig på busstationen i Hofors.



Bilder..


Sexigt med blått runt ögat och tomatröd på kinden.

Dagen efter misshandeln.

Lika här.

Rött öga och kind. Rann vatten från öga hela tiden.






Inga kommentarer: