söndag, mars 08, 2009

Söndag!

Godmorgon! Kollade nyss in blondinbellas blogg, hennes senaste bilder från igår som var knäppta ute, tro det eller ej men det är inte en gnutta snö i Stockholm. Själv vaknade jag upp i världens snöoväder. Snön yr där ute, verkar blåsa massa ute. Snöhögarna är flera meter upp i luften också. Våra spoptunnor är helt igensnöade.
Igår åkte jag, mamma och Gizmo till mormor och hälsade på. Där var mammas bror Kimmo och mormor gubbe Ingemar också. Vi fikade och mormor fick träffa Gizmo. Efter det vart det att åka och handla, Då fick jag vara faster en stund för min brorsdotter Moa va där med sin mamma, mormor och låtsasbror Liam. Sen vart jag bjuden på Tacos hos GusstN, sen vart det Melodifestivalen hemma med mamma resten av kvällen.
...Lite bilder sen igår!

Gizmo och jag ute på långpromenad på morgonkvisten igår.
Trött Gizmo ligger i soffan.

Gizmo på bussen på väg hem från Sandviken i Fredags.


Närbild på Gizmo!
Nu ska jag ta något och äta, sen fixa mig för idag är det Saik - Västerås på Järnvallen i Sandviken. Det får man INTE missa!




Inga kommentarer: