fredag, mars 27, 2009

Säger om det är!

Hade uppskrivning idag, när vi åkte förbi valbo (som nästan är i Gävle) kommer jag på att jag lagt mitt legg vid papperna jag fick när jag klarade uppkörningen. Vi tänkte iallafall att det kanske går att ordna utan legg om mamma och pappar visar sitt och massa grejer men det funkade inte för då läre dom faxa iväg nå papper och det tar några dagar.
Så nu är jag hemma och är sur för att jag inte fick ha min uppskrivning, fick ju iallafall betala för uppskrivningen tur att det bara ä 220 kr, men det blir mycket i slutändan ändå. Har ringt och bokat ny tid nu och ska INTE glömma leg den gången.
Dags att duscha och fixa sig, sen umgås med GusstN idag och ikväll. Va vi ska göra vet jag inte, men blir nog inge mer uppdatering här idag så får önska er en trevlig kväll alla.

Inga kommentarer: