söndag, november 09, 2008

Morgondagens planer.

Sisådär ja, har snart fått ihop mitt egengjorda CV. Får se om det duger, annars får dom på kursen säga till om vad jag ska ända. Lär också göra ett personligt brev där på kursen i morgon.
Nu ska jag hoppa i sängs snart, tänkte bara berätta vad jag ska göra i morgon till er först.
06:00 Dags att gå upp för att packa ihop gymväskan och äta frukost.
07:00 Möta Annso utanför Hoforshallen för att gymma på Enjoy (Medic).
Träning på gymmet:
* 30 Minuters rask takt på bandet, varav 10 minuter på lutning för uppförsbacke.
* Köra igenom alla maskiner, 10*3 på varje fast inte så värst mycket tyngd.
Sen efter att ha tränat och stretchat ska jag sola i 20 minuter vid badet, dom har bytt rör så jag kommer väl bli jättebrun. Efter det blir det duscha och äta mandarin i bastun och sedan fixa sig.
09:00-12:00 CFA kurs. En ny vecka med nya saker vi ska gå igenom och göra, tror det kommer bli jätterolig vecka nu.
Efter kursen är slut vid 12:00 ska jag:
* Jag och Richard ska luncha på bibblan då vi ska plugga lite CFA-kurs papper.
* Gå till Vendator (Resultat för er som inte vet att dom bytt namn) för att prata med någon där som kan skriva ut ett papper om att jag jobbat där för 2 år sedan.
* Gå till Björkhagsskolan och låta Agneta skriva ut mitt betyg som jag sedan ska lämna med intyget från Vendator på Arbetsförmedlingen.
* Ska gå till Kommunhuset med Richard för att fråga lite saker om pengar.
* Gå och pierca sig hos antingen Tessa (om jag får tag på henne) eller på Hälsokost. Vad för piercing får ni se i morgon.
* Köpa svart hårfärg och lite produkter till håret, det blir så slitet när jag plattar det.
*Sen ska jag hem.
Så i morgon händer det lite saker också. Hoppas det blir lugnare resten av veckan, men lär bli att gå upp tidigt varje morgon iaf eftersom jag ska simma på tisdag och gymma onsdag-torsdag sen simma på fredag igen. Men mer om det i veckan. Nu ska jag hoppa i sängs, Hörs i morgon när jag kommit hem. Godnatt.

( Bilden är på mig, ca 1,5 år gammal. Har inte sådär många piercingar i underläppen. )




Inga kommentarer: