torsdag, september 25, 2008

Torsdag.

Äntligen är det Torsdag, bara den här dagen kvar sen imorgon åker jag till Carro. Längtar så frukansvärt mycket nu, hoppas den här dagen går fort bara. Men den här dagen började inte bra, har vart vaken nu i 2 timmar men legat i sängen och småsovit sen kommer man upp och morsan börjar gnälla direkt. "om jag vetat att du inte skulle till skolan idag har vi kunnat åkt och handlat i morse när dom öppnade, nu lär vi iaf göra det efter 16.00 och då är det jättemycket folk eftersom det är löning idag." bla bla bla bla bla, nu skiter jag i det helt att åka och handla. Jag skulle köpa en ny handväska, en ny resväskebag, leggings, skor och smycken. Nu sket det sig.
Ska väl ladda in korten snart som jag tog igår, men först ska jag börja leta fram låter som jag ska ladda in på mobilen.

Inga kommentarer: