söndag, september 21, 2008

Dålig uppdaterad HELG!!

Måste be om ursäkt ännu en gång för en väldigt dålig uppdaterad helg. Finns inge tid på helger att sitta och blogga när man inte är hemma någonting, sen på helger blir det oftast att man sover till efter 12:00 sen ringer folk och frågar om man kan komma dit, då blir det upp och hoppa, duscha, äta, fixa sig och sen dra iväg. Och det blir ju alltid sena kvällar på helgerna.
Aja, igår var jag iaf med GusstN. Vi var ute och gick, jag köpte blekningsmedel och jag höll på att bleka mitt överhår i ca 8-9 timmar. Blekningen tog INGENTING på mitt svarta hår utan bara på utväxten och luggen. Roligt? NEJ, så på Tisdag lär jag färga hela håret svart. Det är ändå snyggast, men jag skulle vilja ha blondt i håret ändå. men men... Vi gjorde också kyckling och köttfärspiroger och sen sjöng vi karaoke resten av kvällen.
Åkte hem och sov strax före 1 inatt och vaknade 12:30 idag så har inte hunnit gjort så mycket än. Ska verkligen bli bättre att uppdatera bloggen, i veckan kommer det bli mycket bloggande iaf och bilder. Här har ni några bilder från gårdagen.


SKUMHUVE är jag, fick blekningsmedel i ögat också. Sved som satan och blev illröd i vitögat.
Pirogblandningen, kyckling, ris och majs och köttfärs, ris och majs.

Pirogdegen, SKITGOD!



Inga kommentarer: