torsdag, maj 29, 2008

Torsdag.

Godmorgon alla!
Tror ni jag sov gott inatt? Oh ja, det gjorde jag verkligen. Känner mig inte sådär jättetrött nu men jag mår illa. Och jag är stressad, jag börjar om en timme och jag måste få tag på Elin, få i mig något att äta, platta ner allt hår som är en krullboll på huvudet, sminka mig och plocka ihop det jag ska ha med till skolan och jag ska vara i skolan senast om 40 minuter för att hinna springa efter böcker och gå till lektionssalen.
Slutar 15:30 idag och då ska jag hem en snabbis bara, sen ska jag iväg och klippa gräset hos mormor. Sen när jag kommer hem då blir det att beställa hårförlängning till studenten och sen plugga resten av kvällen.
Eftersom jag tar skolan före bloggen så kommer vi inte höras förns ikväll.
Hoppas ni får en underbar dag, hejdå!

Inga kommentarer: