tisdag, maj 27, 2008

Orättvist behandlad.

Är i skolan nu, som vanligt nere i HP-s datasal. Sitter här med Elin och Richard och dom dunkar olika musik på datorerna och jag sitter emellan, så jag hör olika låtar i varje öron.
Har vart ner till Torsåker och hämtat blommor sen till kyrkogården i Hofors en sväng, knäppte kort vid farmor & Farfar och morfar, var trevligt att "hälsa på dom". Har nyss ätit pannkaka i skolan också, nu sitter jag och råläser i Naturkunskapen för jag ska ha prov snart i det. Det är Atomernas värld, och det är de värsta kapitlet i boken så det kommer inte gå så bra tror jag.
Fan va jag blir förbannad också för jag har en sak kvar i Svenskan nu och det är nå litteraturhistoria som lär göras, och Elin ska gå G i Svenska om hon gör det men det var nått med mig så jag skulle inte få det. Har inte börjat med det men det har hon. Och ALLA betyg sätts nu på Fredag och jag har fort.f hur mycket som helt som ska göras så idag ska jag bara sitta och plugga en massa.
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här och gnälla, måste verkligen klara provet idag.

Inga kommentarer: