onsdag, maj 14, 2008

Projektarbete.

Nu har jag kommit hem!

Har vart på akrylmålning, det var lugnt där idag för hela min klass var på idrott. Eller ah, alla utom jag och Richard. När vi slutade akryl gick vi till skolan för att hämta lite papper och jag hämtade nå böcker och papper om högskolan i Gävle som jag eventuellt kanske ska söka in på om ett år (våren 2009). Det visar sig....

Nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete, ska färdigställa några intervjuer och sen börja skriva om allt fakta om piercing. Sen ska jag även plugga Turism, göra mitt arbete om Paris.

Sen ikväll blir det antingen att ringa GusstN och kanske åka dit och kolla på film (om hon vill) eller kolla på film hemma här själv.

Mitt träd jag målade och ramade in till min älskling! ;)



Min bild jag ritade på 5 minuter, skulle göra slut på alla färger jag hade i min lilla bytta så det vart en fors (i luften), träd och en liten bäver som byggt bo (ser ut som eld).

Ser ut som det är en 5 åring som ritat! ha ha, men gjorde den för skoj skull till älsklingen bara för att han är en bäver.

Nu ska jag hämta posten sen plugga projektarbete.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKAR DIG SANDIE<3