torsdag, mars 21, 2013

UPP OCH NER

Alla tankar är upp och ner, hit och dit och känslorna flödar i kroppen. På Lördag vid den här tiden sitter jag på ett plan mot Egypten som sedan ska ta mig till Etiopien och sen vidare till Tanzania, i AFRIKA.

Har packat allting, gjort handbagaget. I morgon ska jag städa det sista i lägenheten, åka med katterna till föräldrarna och sen fixa all musik på min mp3. Köpte en ny idag, med batteri för jag kommer inte kunna ladda den ute i ingenstans. Jag är redo för att lämna landet men fan så mycket känslor, trodde inte jag skulle ha sån här resfeber. Kan varken sova eller äta!

Ska ut en vända med kusin och Bea nu, komma på andra tankar sen imorgon mellan 9-12 är det föreläsning i skolan. Sen hem och fixa det sista,kvällen ska spenderas med bästaste Emma som också ska med på resan. Hon ska sova hos mig, hon har aldrig flygit så hon är väl tusen gånger mer nervös än mig. Hörs i morgon med uppdateringar! 


Inga kommentarer: