tisdag, maj 01, 2012

SOME DIE YOUNG

På tal om inget.. Jag har nyss skrivit klart min "korta" uppsatts i svenskan jag hade som uppgift. Det handlar om Plötsligt befann jag mig någon annanstans , jag valde att skriva om en sak som hände i vintras. En sak som tagit hårt på mig men något jag bearbetat mig igenom och nu idag är jag starkare än någonsin. Jag tror att man lär gå igenom vissa saker här i livet för att veta ens egna styrka. 

Under bilden kommer den första biten upp, jag tänker bara lägga upp hela om det finns intresse för att läsa. Ni blir säkert nyfikna nu..


Torsdagen den 24 November 2011 på morgonen när jag var påväg till skolan började jag få jätteont i magen, kände hur det vred om sig och jag trodde jag skulle svimma eller spy. Väl framme i skolan var jag yr i huvudet och jag var tvungen att kräkas utanför bilen. Inne i klassrummet tog jag med mig papperskorgen dit jag satt mig. Jag kände mig helt orklös i hela kroppen och mådde jättedåligt. Efter ett samtal till Hofors Hälsocentral så kom mamma och hämtade mig på skolan för att köra mig till läkaren. Dom sa att jag skulle ta en alvedon och lägga mig och vila. 

Inga kommentarer: