lördag, maj 05, 2012

2012-05-05

Hallå allesammans! Idag vart det ingen sovmorgon då vi hade öppet hus i skolan, så alla var tvungna att vara där för att få närvaro, konstigt jag vet. Det gick fort iallafall, var mellan 10.30-15.00. Mamma och pappa kom dit också och kollade. 

Det regnar och har gjort till och från hela dagen, så blir att ta de lungt ikväll och mysa med gubben med film och choklad. Han jobbar tills 18, så jag är med Emelie nu. 

Här är 3 kort som Emelie tagit på mig i Forsbacka, kommer mer kort senare..




1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder! =) Och jättefin tröja på andra bilden. Vart har du köpt den? Läser ofta din blogg fast jag inte har någon egen blogg och du brukar ofta ha fina kläder, du borde skriva vart du köpt dem. Du är som jag lite mullig så det är vara svårt att hitta snygga och passande kläder, speciellt i den lilla hålan (Höör) jag bor i.
Kram Elin