tisdag, maj 01, 2012

1 MAJ 2012

Hallå! 1 Maj idag, tiden går så otroligt fort. Det är jättefint väder ute idag, solen skiner och steker.

Igår åkte vi och grillade hos mamma och pappa, min bror Andrej vad där också. Sen åkte vi vidare till Farbror och var där hela kvällen. Kom hem i skaplig tid, och jag var nykter. Som jag varit i över 1,5 år nu. Så otroligt skönt att inte dricka alkohol, har lika roligt utan. 

Idag har jag städat lägenheten och nu håller jag och Joakim på att tvätta massa lakan, handdukar och kläder. Mamma och pappa kom hitcyklandes och fikade också nu på eftermiddagen. Så jag dukade fram med lite choklad, cupcakes jag gjorde igår och jordgubbar jag var iväg och köpte i morse så jag handlade lite. 

Nu blir det chill resten av dagen, se på gårdagens avsnitt av Big Brother och springa mellan tvn och tvättstugan. Hörs kanske senare, här kommer 3 bilder jag tog idag. 




Inga kommentarer: