söndag, mars 20, 2011

ÄLSKADE VÄN

En av mina bästa kompisar Malin har sån sjuk humor, precis som en själv. Älskar när hon är på riktigt bra humör, då skrattar man tills man nästan tappar andan. På tal om att tappa andan fick jag åka ambulans igår till akuten i Gävle för allergichock av tabletter jag börjat äta för panikångest. Var den värsta dagen igår i hela mitt liv. Vart psyke i Gävle till slut. Läkarna hade gett mig för stor dos av det så fick jag uppsvälld hals så jag inte kunde andas plus världens attacker, aldrig varit sådär i hela mitt liv. Det var inte jag liksom. Men nu är jag hemma och ska åka och umgås med Malin lite, hon får mig alltid på bra humör. 

Tillbaka till det roliga, fick ett sms nyss av henne där det stod såhär: 
Fy helvete.. Tror negrerna sprängde gruvgången!! Jezus christ in himmalaya!! Jag ska be till gud att jag kan hålla tätt hädanefter också. Gasutsläppen är väl en sak men om negerjävlarna inte kan hållas inne är det kört, then we are doooomed!! 

Skickade tillbaka och frågade va hon får allt ifrån.. Då fick jag till svar: 
Jag vet int ja, de är som en meteornedslag när jag sätter mig för att öppna dammluckorna.

HAHA, fan vad jag älskar dig min vän. Tack för att du ställt upp för mig nu dom här dagarna då jag inte velat sova själv och för att du delar med dig så mycket glädje. 

Malin "GusstN" och jag sommaren 2004

Inga kommentarer: