torsdag, mars 17, 2011

17 Mars 2011

Godkväll! Sitter och kollar lite på Sveriges värsta bilförare nu, så roliga dom där tvillingarna är med världens fulaste dialekt, haha. Ska snart åka iväg till Malin, ska sova där inatt. Vi ska fixa lite papper som vi ska skicka in till en skola vi ska söka in på ikväll, så blir väl en massa skratt som vanligt. 

Dom senaste veckorna har jag mått konstigt, haft yrsel ungefär 30 gånger varje dag då jag nästan svimmat, hjärtklappningar så därför jag varit så dålig på att blogga då jag inte mått nå vidare. Men nu inom några dagar hoppas jag att jag kommer må bättre, kämpar kämpar och kämpar mot panikångestattackerna jag har. Förutom detta så är jag JÄTTEGLAD, jag kanske snart blir sambo också. Men mer om det då det är bestämt och dit är det ett tag. 

Nu ska jag ringa min älskling en stund innan jag ska åka iväg till Malin, hörs kanske senare, eller i morgon eller någon annan dag. Det märks! Ha det bra..

Inga kommentarer: