tisdag, mars 08, 2011

2011-03-08

Hej! Idag är det fettisdagen, alltså ska man äta semla. Men det vill jag inte göra, ätit 2 stycken i år redan så det får räcka. Däremot ska jag nog slänga ihop en kladdkaka tills ikväll då det blir film-mys. 

Sov hos mamma och pappa inatt för jag mådde konstigt igår, tänker inte gå in på det här i bloggen. Kollade på 2 filmer igårkväll, Trassel & Letters to juliet. Riktigt bra filmer, dom borde ni se. Nu idag har jag städat lägenheten för Carro är påväg hit från Gävle, hon ska stanna några dagar så lär bli en hejdundars bloggande då, massa bilder och sen ska vi ut på massa äventyr också. Men ikväll blir det lugn kväll, vi ska göra tacopaj, kladdkaka och sen blir det filmerna Psalm 21 och Paranormal Activity 2. Någon som sett dom?

Nu ska jag dammsuga av och ta mig en dusch, sen hämta Carro vid bussen, hörs senare!

Världens goaste Sixten!

Inga kommentarer: