lördag, oktober 20, 2007

Vet inte varför..

... Vet inte varför men jag lär skriva av mig lite, mår inte så där på topp nu.
Iaf så har jag haft några trevliga timmar med syster Nina i Falun idag. Vi shoppade, fast det ända jag köpte var kontatkort till telefonen. Väskan jag letade efter fanns inte i Falun. Men det blir att åka till Sandviken någon dag och köpa den. Har kramat Micha idag också, träffade henne 5 minuter på Hofors, det var 4a månder sedan jag såg henne nu. =/ Tråkigt, förrut var vi varje dag. Synd att hon flyttat iväg.
Iaf, imorgon är det dop och födelsedagskalas, men tror jag hoppar över båda. Måste sova ut imorgon och sen plugga hela dagen. Snart är det lov också, sen är det praktik i 4 veckor. Dom veckorna kommer bli underbara, iaf helgerna och lovet ska vi inte prata om. Ska bli så härligt, En hel vecka med dig. <3>NU ska jag dra mig till sängen. Godnatt..

Inga kommentarer: