måndag, oktober 15, 2007

Onödig fakta..!?

Hur svarar du i hemtelefonen? Korscheck.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Ah hallå.
Ringer det mycket till dig? Ja, flera gånger om dagen.
Ringer du mycket? Ja, ganska mycket.
Vem ringde du senast? Stefan.
Hur mycket pengar har du? 1 kr
Senast kramat och när? Mattias H, i Lördags när jag träffade han ute.
Antal timmar sömn inatt? 4 timmar (högst).
Sov du ensam? Ja .:(
Vem sov du hos senast? GusstN i Lördags.
Vem sov hos dig senast? Viktor <3
Vem vet mest om dig? GusstN.
Vem vet du mest om? GusstN.
Vad ser du fram emot? Kryssningen med Jörgen, Emir, Philip, Efrain, Anderas, Richard, Abdi, Elin och kristin.
Vad vill du ha just nu? En tatueringsmaskin mot min hud.
Vem hånar du? Ingen..
Vem längtar du mest efter? Rickard.
Vem vill du helst slippa? De du..
Vem stör du dig på? M*lin H*olm*erg.
Vem vill du sova bredvid inatt? Min andra kudde. haha
Vilken buss åker du oftast? 41 till Gävle.
Vilken årstid är det nu? Höst.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Ja.
Är du en bra partner? Fråga någon som vet.. men det tror jag väl.
Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja.
Har du varit otrogen? Nej.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.
Vad åt du senast? Nudlar.
Är du polare med grannarna? NEJ, men har vart.
Har du varit på ett party? Ja.
Har du varit utomlands? Ja. senast i Augusti.
Var är dina syskon just nu? Andrej är hemma hos sig, Nina hos sig och Mattias vet jag inte.
Vilken tid gick du upp imorse? 06:30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov.
Vad är det första du gör på morgonen? Klär på mig.
Vad ska du göra efter det här? Sätta på en ny låt och svara till alla som skrivit på msn.

Inga kommentarer: