torsdag, oktober 11, 2007

Första snön har fallit..

Idag föll första snön över Hofors. Det har den säkert gjort över något med ställe än här. Men den här snön smälter bort tills imorgon, Om den inte redan gjort det. Jag tycker det har blivit så kallt nu dom senaste dagarna. Man vill inte va ute något alls.
Ja, vad har hänt sen sist jag skrev. Inte så mycket faktiskt. Som ni kanske läste hade mitt Internet fuckat upp sig rejält. Men det är tillbaka som vanligt nu, Tack gode gud. Sen har det inte hänt så mycket mer. Har färgat håret svart idag, vart bra. Imorgon är det skola igen, som alla andra dagar. Ska nog åka med Silja Line med klassen i början av December också. Det ska vi göra för våra pengar vi tjänat in med Kafeterian som vi haft.
Men nu ska jag dra mig ner till källaren igen, till mitt mysiga rum. Godnatt.

Inga kommentarer: