måndag, oktober 05, 2015

LOVE IS ALL WE NEED..

Godkväll, tänkte slänga in en snabb uppdatering bara.

Igår kom M hem till mig, vi spelade tvspel.. Behöver jag säga mer? COD-black ops zombie, jag levererade och M undrade hur jag kunde va så bra för att inte ha spelat på över 3 år. Sen vart det mys framför en ny serie som heter Fear the walking dead, jag tycker den är väldigt seg nu i början, inte hänt mycket alls och både jag och M är The walking dead lovers så denna är inte så mycket på plus ännu. Får hoppas den blir bättre, Men avsnittet rent ut sagt sög, så jag somnade.

Idag har det inte hänt så mycket, var sugen på att dra ut och fota för solen var framme men vart inte så. Har dock fått hjälp nu så jag har min fina klocka jag köpte i Ullared i våras (ja jag vet, long time) uppe vid min kontorshörna.

Nu ska jag leta på någon film att se innan det är dags att sova. Någon som har nå tips?




Inga kommentarer: