måndag, juni 01, 2015

GLOSSYBOX - Maj

Idag hämtade jag ut min Glossybox för maj. Det var tre roliga grejer i bara, men man kan inte alltid bli nöjd. Vissa har fått mycket roligare boxar än mig.

Vill du också kika in på Glossybox och kanske beställa hem en box så har ni länken här:  http://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4

I denna månads box fick jag;

ACO - Light Touch Mattifying sun face cream SPF 20
Skydda ansiktet mot solens skadliga strålar med denna solkräm med förhöjt UVA-skydd. Krämen återfuktar utan att täpp till porerna och ger en matt finish så att du slipper glansig hy. Orginalprodukt 129 kr/50ml

KNEIPP - Foot repair calendula-rosemary
Härlig och dryg fotkräm som gör dina fötter redo för sommarsäsongen. Innerhåller intensiv mjukgörande sheasmör, vårdande ringblomsterextrakt samt rosmarinolja som främjar cirkulationen. Orginalprodukt 129 kr/100ml

COLORAN - Permanentfärg för ögonbryn
Inför sommaren färgar vi gärna brynen för att slippa fylla i dem. Detta är en kulturförklarande ögonbrynsfärg från svenska Coloran. Orginalprodukt 79 kr/förpackning

ENTRE BELLE COSMETICS - Aloe vera moisturizing gel
Återfuktande gel med aloe vera. Den oljefria gelen är berikad med liposomer som binder fukt och slätar ut huden, samt gör den mer elastisk. Kommer i en behändig storlek att ta med på sommarens semesterresa. Orginalprodukt 209 kr / 40ml

MAKE UP STORE - Nailpolish
Make up stores nagellack finns i oändliga många färger och fungerar lika bra på äkta naglar som på konstnaglar. Orginalprodukt 130 kr

Jag ser fram emot att testa på ACO´s solkräm för ansiktet, jag bränner alltid kinderna på sommaren så brukar vara helt lila så den ska bli roligt att testa. Även ögonbrynsfärgen, jag brukar alltid köra på samma märke men ska se om detta håller bättre än den jag använder. Sen även nagellacket ifrån make up store, fick en mörklila skimrig färg. Och den är magnetisk så man fick med en liten grej med magnet man sätter 1 cm över nageln när den är nymålad så drar magnet bort så det blir ett mönster direkt på nageln. Det kommer komma i en "Sandra testar" så fort jag testar den. 

Inga kommentarer: