söndag, mars 11, 2012

"VÄRDELÖSA SÖNDAG"

Hallå gott folk! Jag har ändrat mig angående att jag alltid hade rubriken Värdelös Söndag förut, jag gillar söndagar nu. Det är den sista dagen innan en ny vecka börjar, man har tid att tvätta, städa och greja och ladda upp till den nya veckan och dess utmaningar. Söndagar är nästan dom bästa!! 

Idag fick jag och Joakim lunch hos mamma och pappa, sen fick Peavey en leksak då han fyller år idag så han var med dit. Nu på eftermiddagen har vi tagit det lungt hemma, har precis tagit mig en lång dusch med hårinpackning, så sköööönt och man känner sig så fräsh. Smörjt in mig med Jordgubbslotion från bodyshop, eller vad heter det där stället? Aja, ska fixa i ordning panten som vi har hemma och åka iväg och panta iväg det så det slipper ligga här och damma, sen ska vi iväg och grilla korv, mysigt! 

I morgon händer det grejer folk, men vad kommer jag nog aldrig skriva ut i bloggen! Haha..
Ville bara skriva så ni får vara nyfikna, på tal om hemlisar. Jag kommer avslöja i veckan det jag ej skrivit än. Är inget speciellt men för mig och Joakim är det de! Ha en bra kväll nu. 


Inga kommentarer: