onsdag, mars 21, 2012

2012-03-21

Hallå! Sorry för dålig uppdatering men dagarna rinner iväg. Idag var vi lediga från skolan så har pluggat lite hemma och skickat iväg svenskaarbetet till läraren. Sen har jag färgat håret, haft brunt under nu och ljust över med lite orange och rött i för det har gått av så mycket när jag blekt det så har ej vågat blekt så mycket. Iallafall så färgade jag underhåret svart nu och det lilla överhåret som är kvar som är ljust ska blekas här framöver i snar framtid, saknar mitt helsvarta icke slitna hår, och ändå vill jag ha brunt hår med massa ljusa slingor men nu färgade jag ju underhåret svart så får det ej brunt nu.. hehe! Shit the same.

Rock N roll, black and white hair it iiiiis... 

Nu har jag fläskfilé i ugnen, ska snart börja skala potatis och göra dollarchips (recept finns till vänster sida under recept) och beasås, synd att vi ej har sallad hemma, sjuuukt sugen på det. Sen blir det lugn kväll och sova i tid, i morgon är det skola mellan 8.40-15.50.

jag 2008

Inga kommentarer: