torsdag, juli 01, 2010

100701

Idag är det 1 Juli, alltså 16 dagar tills jag fyller år, eller räknar man 15 dagar? För dagen är ju snart slut. Aja, har gjort massa ärenden så nu har jag semester v.28 och v.31. Häääärligt! Sluta på Miroi den 17 Juli och börjar på Arbetsförmedlingen igen, får se vad som skickar mig på för något, ska skynda mig att skaffa jobb.

Vart hos föräldrarna och fikat nu på eftermiddagen också, gjort pasta och köttfärssås tills Tobias vaknade kl 12:00, han blev så glad , var bara hoppa i mjukiskläderna och sätta sig och bli serverad med mat när han vaknade. Och nu sitter jag och bleker slingor i håret, 2a paketet som är i från jag började förra veckan, ska i med 4 till innan vi ska åka iväg till skärgården, jobbigt att det är så dyrt. Men men!

Ska stoppa i tandblekning i käften nu och vänta tills färgen ska sköljas ut. Hörs sen!

Inga kommentarer: