lördag, april 03, 2010

PÅSK

Åh herregud vad min och älsklingens mage är mätt av påskgodiset. Nu känns det som att vi aldrig mer vill äta lösgodis mer, men det är ju bara bra.. hehe!

Var och hämtade vår lilla söööta missekissedotter Alice hos mamma och pappa tidigare ikväll, hon har varit där hela dagen med oss men vi lämnade kvar henne när vi åkte hem en vända efter vi ätit den goooda påskmaten. Tack alla mina kära för en underbar påskdag!

Nu väl hemma har vi kollat på en jätterolig komedifilm som hette Old Dog , den är värd att se så det borde ni alla göra. Tänkte bara ladda in lite kort från idag och visa er för nu ska jag och mitt hjärta bädda ner oss i sängen och sova, trött som tusen är vi. Godnatt!!

Tobias och mina underlägg vid köksbordet,
får lägga undan dom när påskhelgen är över och ta fram dom nästa år igen.
Påskfika, efterrätten hos mamma och pappa.
Memma, minichokladstrutar och mammas gudomliga tigersockerkaka.

Söt glass intesant?
Här satt vi och åt..

Kallrätter.
Finns inget som slår pappas egna tyska potatissallad.. MUMS

Varmrätter
Hoppas ni alla haft en fin dag med era nära och kära!


Inga kommentarer: