onsdag, januari 27, 2010

100127

Hej! Idag gick jag upp 08:30 och fixade mig, Meliza sov här inatt. Åkte till UM 09:00 och kom hem efter 10:30. Nu har vi vilat lite, trött som fan. Och älsklingen är i kungsberget hela dagen med skolan, haha åker pulka i snöovädret. Snöar rejält nu och blir väl bara värre, funderar på att gå ner till affären och inhandla något ifall man blir insnöad.

Meliza ska hem om en stund iallafall, ska städa lite då. Måste ta in mina små älsklingar (råttorna) som ligger i 2 påsar ute på balkongen, var tvungen att låta dom somna in igår för dom måste ha blivit förgiftade, men vet inte av vad eftersom dom inte får nå annat än sin gnagerblandning, stackarna var bara 3 månader gammal. Vet inte hur dom kunde vara som stora bollar, höll på att spy när jag hittade dom. Dom var helt uppblåsta och kunde inte gå, dom andades litelitelitelite så vi stoppade i dom i påsar så fick dom väl kvävas/frysa ihjäl, bättre det än att dom plågas i en bur liksom. Tyck vad ni vill.. Iallfall så ska dom i en låda och in i frysen, i vår när det är mjukt i marken ska dom begravas hos mamma och pappa.

Förlåt för en dåligt uppdaterad vecka, men har ju fullt upp.
I morgon blir gruppmöte på Miroi och ska ringa tusen samtal så lär hem till mamma och pappa. Betala räkningar sen ska jag jobba lite hemifrån med mitt extrajobb. På Fredag ska jag till UM igen.

Nu ska jag vila lite, hörs senare!

1 kommentar:

Jennifer sa...

Hellu jag tänkte höra om du fortfarande piercar :P Och på vilka ställen du gör det. Du kan svara till min mejl jenniferll@live.se :)