onsdag, november 18, 2009

TIME TO SAY GOODNIGHT

Sitter hemma i lägenheten nu och ska precis lägga mig och sova. Tobias är trött efter jobbet också. I morgon ska jag gå igenom min soffa hemma hos mamma och pappa, har ju tusen påsar där som jag inte ens började gå igenom idag. Ska upp vid 07:00 tiden för Tobias tar 8 bussen till skolan.

Annars i morgon ska jag inte göra så mycket, Tobias ska gå direkt till jobbet efter skolan så han får jag inte se förns 21.00 i morgonkväll. Tror det inte blir så mycket uppdateringar här i morgon med tanke på att jag kommer ha fullt upp, men något inlägg blir det nog.

Nu ropar sängen på mig, tre dubbeldejt blir det inatt. Tobias och jag, kuddarna och täckerna. Godnatt på er!

1 kommentar:

Jenni sa...

Halloj! Tror att Nova kommer komma snart. Vaknade kl 03 av att jag hade små värkar, och dom kommer och går hela tiden. Så förlossningen är nog sakta men säkert på G nu.. :P Tänkte säga till dig först :) Känn dig hedrad, hehe ;) Love you!