fredag, november 13, 2009

HÅRFÖN

Tobias kommer hem strax, skönt att ha honom hemma igen. Saknar honom hela tiden när jag inte är med honom, min lilla sötplutt.

Tänkte skriva en sak jag verkligen önskar mig i julklapp, en hårfön och plattång för min plattång är sönder och jag har ju affrolockar när jag duschat. Så nu snart när jag ska duscha får jag panik av att inte kunna varken blåsa eller platta håret för hårfön har jag ingen av. Typ som nu lär jag väl nästan ut och köra bil och ha rutan nervevad för att få håret torrt och det gör man ju inte. Blir inte bättre av att man har så tjockt hår heller för det torkar ju inte ens på en hel natt när man sover, konstigt nog.

Vilka i-landsproblem jag har, HAHA. Jag sitter och skrattar åt mig själv nästan när jag tänker på att jag måste måste måste platta håret, ni som känner mig vet att plattången var min bästa vän förr, grät när den gick sönder och då är det illa.

Neee, mot duschen nu! *smäller till mig själv*











1 kommentar:

Jenni sa...

Gå in på bellme.se och kolla i fyndshopen. Där finns en hårfön som även gör håret rakt. Den funkar!! Man ska INTE platta håret säger frisörerna, bara någon gång då och då. Då är det bättre att du fönar och får håret rakt samtidigt, jag kan visa dig hur du ska göra (inte alls krångligt) Har du inte pengar just nu kan du välja alternativet "Fakturera mig", då ska allt vara betalt inom 14 dagar efter du fått fönen. Men du kan även betala av 50 kr i månaden, du kommer få information om det på räkningen. Och 50 kr i månaden i några månader är den ju värd :)