söndag, augusti 09, 2009

Sommaren 2008!

Nu har jag snart städat klart, har dammtorkat överallt och gjort jättefint och mysigt med massa ljuslyktor och sånt i hela rummet, har tänt lite smålampor för det är så mörkt här i källaren. Ska dammsuga av nu sen göra något att äta. Blev inge bio för mig ikväll, är trött och min handled värker som den inte gjort tidigare så ska ta en alvedon och lägga mig och se på film nere i mitt rum.
Saknar min älskling jättemycket nu också. Vi är 6 dagar av 7 varje vecka och ibland känner man att man måste få vara själv lite eller umgås med sina tjejkompisar och han med sina killkompisar men det brukar sluta med att jag åker och är med han iallafall till slut. Känns bra att ha ett förhållande som verkligen funkar hur bra som helst, jag har inte vart så här lycklig som jag är med Tobias. Han är mitt allt och jag älska honom mest av allt på denna jord. Till och med mer än vad jag älskar min plattång (Till er som inte vet så har jag världens lockigaste hår, tjockt och korkskruvar) och jag brukar alltid säga att jag älskar min plattång mest av allt, men så är det inte längre.
Nu ska jag göra klart mitt rum, blir nog mer uppdatering här ikväll med tanke på att jag kommer vara hemma.... för en gångs skull är jag hemma, Hallelujah säger mamma.
____________________________________
Hittade några bilder från förra sommaren, 2008.



Inga kommentarer: