söndag, augusti 09, 2009

Min älskade bror!

Andrej Korscheck

Min bror är en underbar människa. Han delar med sig av sin kärlek och sin omtanke, ger stöd och trygghet till alla som han håller av. Vi har- som alla syskon skulle jag tro, bråkat och tjabblat med varandra men du är mitt ända helsyskon så vi står närmast varandra, fastän vi inte umgås speciellt mycket. Jag blir så glad när du frågar mig om hjälp om det inte är något du kan riktigt och hur mycket du ställt upp på mig, skjutsat och hämtat när jag var yngre, allt du gett mig i födelsedagspresent och julklapp. Du är den snällaste människan jag känner. Fast vist har du dina dåliga sidor också, men det har vi alla. Alla dagar kan inte vara perfekt.
Jag vet att du inte läser detta men om du gör det så ska du veta att jag älskar dig jättemycket.
Du är den bästa brorsan man någonsin kan ha!



1 kommentar:

Cicci sa...

Gulligt skrivet av dig sandra! Håller med dig på många plan också!!
Va rädd om varann!!
Det ska man vara om dom man står nära!!