söndag, juli 06, 2008

Åh, härliga SÖNDAG!

Godmorgon! Idag är jag inte uppe med tuppen fast jag borde, somnade i morse först sen har jag vaknat en gång i halvtimmen hela morgonen. Idag är det inte världens bästa väder, solen kom fram en stund men nu är den borta igen. Blåser massa och det är molnigt.
Vi får se om det blir någon utflykt idag eftersom vädret inte är på topp, det märks när Birgitta hör av sig till mamma. Igårkväll fick mamma sms av henne och hon skrev att Tomas fått kroken i fingret så dom hade vart tvungen att åka ända till Gävle in på akuten, dom fick snitta upp och ta ur den och sy ihop. Den måste ha åkt långt in, stackaren.
Om det inte blir utflykt så ska jag upp till Jenny och fika lite senare, GusstN följer med då också tror jag väl. Andrej (brorsan) jobbar så hon hade tråkigt. Min skrutt kommer hit idag också, tror jag väl.
Hörs om en stund, nu ska jag äta något!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att hon är fin. Hon ser inte ut som alla andra, vilket alla verkar eftersträva nu för tiden. Älskar hennes rädda rådjursögon!