onsdag, juli 23, 2008

Frukost.

Nu har man ätit frukost, åt världens godaste päronkräm och tekaka med tomat på. Nu satt jag mig uppe vid stationära datorn för det går fortare när jag ska läsa alla bloggar, kolla mailen och sånt.
Ska snart sätta igång att platta håret och sen sminka mig så jag har det gjort. Sen ska jag sätta mig och plugga igen.
Justja, Igår pratade jag med Dennis( känd som BIMBOBOY och även bror till Diana som jag känt några år ) han var med på att jag skulle få Intervjua honom och skriva om hans nya skiva som släpps i höst. Så eventuellt att jag ska börja skriva ner intervjufrågor redan i eftermiddag. Allt kommer komma upp i bloggen, kanske innan veckan slut.
Tills vidare så kan ni kika in hans blogg, länk finns på vänstra sidan under "jag besöker", Dennis- Bimboboy
Dags att göra lite nytta nu, hörs snart igen!