måndag, juni 30, 2008

Home sweet home.

Nu har jag kommit hem från mina måndagsäventyr!

Började med att Jenny och GusstN (Malin) kom och hämtade mig, vi åkte och åt pizza. Sen skjutsade Jenny upp mig och GusstN till Time för vi skulle hyra film. Men vi struntade i det för vi har sett alla filmer som finns där. Så vi gick till bruket (centrum) och traskade runt då det började åska, blixtra som bara den.

Sen började vi gå ner mot GusstN men vi kunde inte för vi vart dygnblöta och det åskade jättemycket, så till slut ringde vi GusstN´s mamma så hon kom och hämtade oss.
Väl hemma hos GusstN satt vi och knaprade nötter och vi fick ett skrattanfall, Då kom Jenny hem som hade vart hos Linda en stund och då sa hon att Patrik och min bror Andrej (jennys ex) hade ringt och frågat om vi ville komma upp till huset och spela Anden i glaset. SÅ vi åkte upp dit, skrämde Patrik rejält. Och det var läskigt tyckte vi alla.
Nu är jag iaf hemma, tänkte borsta tänderna och gå och lägga mig snart. Men först läsa alla bloggar, kolla lite saker på internet, läsa mailen. Hörs snart!

Det var riktigt mörkt på himmelen ett tag. Var tvungen att fota.

Inga kommentarer: