tisdag, januari 02, 2018

Hello 2018 - I hope you gonna be a good year..

Hej allesammans! Det var ett tag sedan jag uppdaterade men nu är det nytt år och tänkte försöka bli bättre på att uppdatera här.

Julen och nyår spenderades hos mina föräldrar, vart god mat, träffa syskonen och deras barn, spela bingolotto, Nyår detsamma , la mig strax efter tolv. Tycker inte det är så speciellt med jul och nyår faktiskt, träffa familjen och syskonbarnen och se hur glad dom blir av alla julklappar och sen bara ta det lugnt. Haft det supermysigt iallafall.

Annars hittils på nya året har det inte hänt mycket. Jag har iallafall köpt en egen julklapp åt mig, ett PS4 så det har blivit en del spelande. Jag tänkte på det här med nyårslöften och nej det känns inte som man någonsin har hållit dom så skippar sånt detta år men har en del jag ska klara av iallafall.

Så taggad jag är på livet nu har jag inte varit på de senaste 10 åren så detta år kommer bli grymt, har det på känn..

Har ni nå nyårslöften ? 





Inga kommentarer: