onsdag, augusti 16, 2017

MARIA NILA - Colour Refresh

Jag måste tipsa er om denna underbara produkt jag fick av min vän Jenni när hon var på besök för ett par veckor sedan. Hon använder detta själv och jag har aldrig användt färginpackningar tidigare så det var så roligt och testa och I LOVE IT.. 

Maria Nila Colour refresh i färgen Cacao intense passade mitt bruna hår perfekt, vart inte så stor färgskillnad men lite mer kall brunare färg och håret blev glansigt, lättkammat och det doftar ljuvligt. Jag har testat den en gång och snart är det dags igen. 

Inpackningen tvättas ut mellan 4-10 tvättar och det är perfekt för mig som inte har färgat mitt hår på över 1 år och vill inte färga heller, då blir det bara mer liv och så får man en rejäl inpackning också. Hade dock ganska ljust i topparna på mitt hår som det syntes skillnad på (bild på det syns nedan). 

Dessa produkter finns i 13 nyanser och finns bland annat på Lyko och Bangerhead . Priset ligger på mellan 220-300 kr men man behöver inte många pumpar att dra i så denna kommer räcka länge och den är perfekt för dig som inte vill färga håret men ha i lite nyans och inpackning. Vet många som köper i t ex rosa och drar i topparna m.m eftersom det ändå tvättas ut så sliter det inget på håret att få lite färg några tvättar utan det reparerar håret då det är en inpackning. 

Hur jag använder det : Jag tvättar först mitt hår med schampoo och sedan handdukstorkar jag det, delar upp håret på två sidor och tar några pumpar och drar i håret och gör lika på andra sidan sen borstar jag det och låter sitta i 20 minuter och sköljer ur. 





Inga kommentarer: