fredag, juli 07, 2017

I got 99 problems and fishin´ solves all of ´ em..

I morse åkte jag och mina föräldrar iväg till ett sjö som vi var och kollade på igår och bestämde oss för att fiska där idag. Trylämnet hette sjön och det var så otroligt fint väder hela för och eftermiddagen, man fick låna båt och ro ut med så var ut två vändor och kastade men vi fick inge fisk. Kändes som sjön var lite för stor för att kunna få något, tror det är bättre med lite mindre sjöar. Hade hoppats på någon regnbåge men får bli nästa gång man är iväg och fiskar men det är så rogivande och vara ute i naturen, grilla korv och fiska. Dock är bromsarna förjävliga på mig, fick tre bett. Morsan hade kul åt mig iallafall så som jag sprang omkring och slogs med knytnävarna i luften och vifta.

Någon mer som tycker om att fiska ?
Bjuder på några bilder från dagen, bilden på pappa som står på bryggan vart så otroligt fin.







Inga kommentarer: